Tuesday, July 13, 2010

Bila Cinta










Gio - Bila Cinta

Bila Cinta Kini
Tak Lagi Bermakna
Yang Ku Rasa Kini
Hanyalah Nestapa
Ditinggalkan Cinta Masa Lalu

Dulu Kau Tawarkan
Manisnya Janji Mu
Dan Ku Sambut Itu
Dengan Segenap Hati Ku
Hingga Engkau Pergi
Tinggalkan Ku

Hilangnya Cinta Mu
Menusuk Hati Ku
Hingga Ku Memilih
Cinta Yang Fana

Perginya Diri Mu
Merobek Jantung Ku
Hingga Ku Terjatuh
Dalam Harapan

Ku Sebut Nama Mu Disetiap Doa Ku
Bangkitkan Setia Kenangan Tentang Mu
Yang Ku Dapat Hanyalah Bayang Mu

Hilangnya Cinta Mu
Menusuk Hati Ku
Hingga Ku Memilih
Cinta Yang Fana

Perginya Diri Mu
Merobek Jantung Ku
Hingga Ku Terjatuh
Dalam Harapan
Oohhhh
Dalam Harapan
Ooohhhhuuu

Hilangnya Cinta Mu
Menusuk Hati ku
Hingga Ku Memilih
Cinta Yang Fana

Perginya Diri Mu
Merobek Jantung Ku
Hingga Ku Terjatuh
Dalam Harapan








Prasasti Jiwa:


andai benar kamu tidak mahu aku kecewa di pengakhiran nanti
kerana terlalu mengharapkan kamu
lebih baik kau dan aku
tidak ada apa-apa lagi
lebih baik mengakhirinya sekarang
meskipun menyakitkan
kerana aku tak bisa menjadi sahabat
mahupun kawan
kerana 
aku hanya mahu
kamu menjadi sebahagian dari aku
titik



2 pengkritk ceritera duniaku:

Mr Final said...

woh~.. ini benar2 keciwa???? adekah keciwaa Orenjes gagal menawan worldcup lebih hebat dr emosi yang ini?

ZieL said...

salam..sabar..mungkin dia bukan yang terbaik untuk ko..atau mungkin ko akan dipertemukan dengan seseorang yang lebih baik dari dia..

Popular Posts

Popular Posts since May 2010