Tuesday, July 27, 2010

IID KEDAH 2010




Prasasti Jiwa:


kini aku berada di Sg.Petani untuk menjalani pertandingan IID KEDAH 2010 yang mana ianya di anjurkan oleh Uitm Kedah sendiri.

Pertandingan ini akan di adakan selama dua hari iaitu 28-29 july 2010.

dan ini merupakan kali ke-2 aku menyertai pertandingan serupa ini selepas NRIC 2010 USM pada bulan mei lepas.

pengalaman yang lepas akan aku perbaiki untuk IID KEDAH 2010.

semoga kali ini akan membuahkan hasil dengan membawa pulang medal...tak kesah la medal apa pun...yg ptg dapat hu3

tapi yang merisaukan aku sekarang ialah terpaksa meninggalkan kelas selama 4 hari bermula hari selasa hingga jumaat....dengan borang CIDB yang aku tak isi lagi....

gambar passport pun terpaksa aku buat dekat bandar SP ni....terpaksa round satu bandar SP....then email softcopy kat roomet aq...terpaksa la menyusahkan dia untuk isi borang aku tu....hu3 dah la esok nak kena hantar....yuran pulak RM50...boleh lak terlupa nak selesaikan borang tu...adoiii....

apa yg pasti banyak perkara-perkara penting yang aku miss untuk dis week...dengan taklimat LI 1 hari rabu nie....lepas tu discussion utk projek subjek 3P...dengan presentation group subject Arkitek engineering...hu3

kalau tak dapat medal...mmg sia-sia pengorbanan aku kali ni....tapi tak mengapa...apa yang penting pengalaman...: )

ok la...

tu je nak kongsi,..

wish me luck guys : )

2 pengkritk ceritera duniaku:

Popular Posts

Popular Posts since May 2010