Saturday, July 24, 2010

Ruang Kedua









Marsha ft Julian Cely - Ruang Kedua


kau ingin bebas
kau ingin lupakan
kerana ku tahu dirimu yang terbaik
ku ingin di cintai, di cintai lagi
ku ingin pelajari kisah duka ku ini


Mampukah kita mula kisah yang tidak sudah
Yang ada cuma kesal yang kan tinggalkan
Biarlah ini terjadi ku yakin mengalah ini salahku
Ku pinta darimu cintai aku
Agar aku masih lagi bisa berdiri


Pertahankan kasih sayang ku
Walaupun kini hanya tinggal sengsara
Masih ku rasai bahang cinta kita
Ku mohon ruang kedua


Aku hargai saat bahagia
Cinta antara ku dan dirimu
Namun ku biar ia berlalu
Tanpa alasan kau bunuh diriku


Kisah antara kita, tidak mudah ku lupa
Ku harap kau  kembali, kembalilah kau di sisi
lupakan semua
bina semula cinta kita
hanya kau dan aku
sinari hidupku, sinari hidupmu



Prasasti Jiwa:

Lama juga aku mencari lagu nie...akhirnya dapat juga mendownload...sebab lirik dia sangat mengena dengan aku sekarang....itu yang pertama...

kemudian muzik lagu ni jugak sangat lain...mungkin di sebabkan orang luar yang membuat muzik ini menyebabkan aku rasa macam sedap je dengar...

lagu ni adalah hasil ciptaan komposer Perancis iaitu Jean-Philippe Bernier/ Abdelkrim El dan liriknya di cipta sendiri oleh Marsha dan Adeep.

Ini adalah single pertama Marsha di bawah syarikat recording Alibi Music dan rakaman lagu ni di rakam secara berasingan. Dan lagu ini juga di rakam dalam bahasa Inggeris dan Perancis tidak lama lagi.

Maknanya semakin melebarlah sayap kerjaya seni Marsha.Sebelum ini Julian Cely juga mempunya lagu duet di indonesia sebelum melebarkan kerjaya seninya di Malaysia kerana Julian bersahabat baik dengan penyanyi antarabangsa Indonesia iaitu Anggun.

bagus juga kalau artis dari dua buah negara bergabung. sekurang-kurangnya dapat membantu antara satu sama lain. bahasa bukanlah menjadi penghalang kerana music itu adalah universal : )

tapi serius aku cakap. lagu ini sebijik dengan rayuan hati aku sekarang....he3



1 pengkritk ceritera duniaku:

SSS Admin said...

Salam Sejahtera Tuan/Puan,

Kami di Satu Sekolah Untuk Semua (SSS) amat berbangga dan berterima kasih di atas sokongan Tuan/Puan.

Kami percaya bahawa sokongan Tuan/Puan masih lagi berterusan walaupun kami dapati laman citra Tuan/Puan tidak lagi memaparkan logo SSS sebagai tanda sokongan. Walaupun begitu, kami ingin menyampaikan ucapan terima kasih di atas sokongan Tuan/Puan selama ini.

Kami sedang mengemaskinikan senarai e-Patriot kami dan amat berharap sekiranya Tuan/Puan dapat menghubungi kami melalui emel ataupun meninggalkan catatan di laman SSS (halaman e-Patriot), secepat mungkin, sekiranya maklumat kami ini tersilap ataupun Tuan/Puan memaparkan semula logo SSS di laman citra Tuan/Puan.

Sekian, terima kasih.

emel kami : satusekolah@gmail.com

laman web kami : http://satusekolahuntuksemua.wordpress.com

"SATU BAHASA, SATU BANGSA, SATU NEGARA"

Admin SSS

Popular Posts

Popular Posts since May 2010