Thursday, July 8, 2010

The Twilight Saga : Eclipse





Prasasti Jiwa:

esok nak tengok ini wayang. tak sabar rasanya. ya...aku adalah salah seorang peminat cerita Twilight. tapi aku bukanlah si 'ulat buku' yang suka mahu membaca ke empat-empat siri yang ada. kerana aku lebih suka untuk tengok secara visual.

jom. siapa mahu temankan aku tengok cerita ini esok? tapi tiket wayang bayar sendiri ek....he3 mungkin esok aku tengok berdekatan dengan rumah saja...sebab diri masih tak berapa sehat namun demi cerita yang di minati ini. aku gagahkan juga esok ke IOI Mall Puchong.

harap-harap esok tak ramai orang sebab hari bekerja. lagi pun aku tak pergi mid vally or KLCC yang pastinya akan di penuhi oleh umat-umat manusia tak kesah pada waktu apa pun, lagi-lagi cerita 'hot' macam Twilight ni. pasti sesak. tak sanggup aku. tak pasal-pasal demam makin teruk pulak hu3

ok la...hopefully tomorrow my kesihatan dah bertambah baik : )

sekian.



p/s: tengah menunggu detik 2.30am utk menyaksikan Semi Final between Spain vs Germany...and congrats to Netherlands coz dapat pergi Final.

walaupun si sotong Paul kurafat meramalkan Spain akan menang tapi aku tetap akan menyokong Germany. Go Germany! Go Klose!

semoga kondisi badan aku semakin baik...dapatlah aku pulang ke bumi Gambang lagi awal hu3 amin

0 pengkritk ceritera duniaku:

Popular Posts

Popular Posts since May 2010