Monday, August 16, 2010

cinta sudah terlambat






Dygta - Cinta Sudah Terlambat

seandainya..
ku katakan yang sesungguhnya
tentang perasaanku padamu
selama ini

seandainya…
ku bisa memutar kembali
waktu yang telah pergi
dariku..
saat kau ada di sini
denganku

sebenarnya hatiku
selalu mencintaimu
hanya saja ku tak pernah
mengatakan kepadamu

dalamnya cintaku
menggenggam tulus hatimu
namun kini kau katakan
cinta sudah terlambat

seharusnya…
ku tak biarkan kau menanti
kata cinta dariku
yang tersimpan
terlalu lama…

dan seharusnya…
ku pahami isi hatimu
yang tulus menyayangi diriku
sebelum cinta menjadi miliknya  







Prasasti Jiwa:

salam ramadhan ke-6 aku ucapkan...

terlebih dahulu aku nak minta maaf kepada mereka-mereka yang membaca blog aku di atas ke'jiwangan' lagu-lagu yang aku letak dalam setiap entri aku...

pada awalnya...aku nak letak lagu-lagu yang berunsurkan ketuhanan...yer la...bulan Ramdhan ni dengar lagu2 berunsur ketuhanan...boleh juga menginsafkan diri...

tapi di sebabkan hati skrg tgh terluka...

so apa lagi..layan la lagu2 jiwang nie...he3

lagu ni mmg kena la dgn jiwa aku skrg....sbb aku dah tau serba sedikit cerita di sebalik cerita...apa sebenarnya punca kepada keretakan hubungan kitorang....he3

tapi aku dah malas nak fikir...sebab bulan ramadhan nie lebih baik fikir macam mana nak tambahkan amalan dan ibadat kepadaNya...

itu lagi penting...daripada duk layan perasaan sgt...susah jugak...

tapi kan...semakin aku cuba untuk menidakkan rasa sedih aku...semakin itulah ianya bermain di fikiran aku...

sakit jugak kan rupanya...ingatkan lite2 jek...hu3

Tuhan bantu aku memadam kisah Aku & Dia....


p/s: salam ramadhan ke-6

0 pengkritk ceritera duniaku:

Popular Posts

Popular Posts since May 2010