Friday, August 20, 2010

Cinta Tergadai




Alif Satar - Cinta Tergadai


Jika cinta ini
Tak berbalas tak berbekas di hatimu
Aku pun mengerti
Hatimu telah kau berikan kepadanya

Bukan sakit
Bukan dendam
Tulus cinta ku ingin kau bahagia

Cukuplah aku mencintaimu
Sampai di sini
Tergadai lagi
Biarku tempuh hidupku tanpamu
Dengan jalanku sendiri

Ku takkan sanggup terluka
ku takkan rasa terkilan
Tulus ku cinta ku ingin kau bahagia






Prasasti Jiwa:


lagu Cinta Tergadai ini adalah salah satu lagu dalam Album Alif Satar.

aku sangat suka dengar lagu-lagu beliau...mungkin kena kot dgn jiwa aku...ada org cakap lagu-lagu dia ni lagu budak-budak...tapi ada aku kesah...yang penting sedap di telinga aku sudah...

actually, kat radio lagu lain yg tgh hit ( Cukup Indah )....tapi untuk ikut mood jiwa aku skrg..kiranya nak kongsi lagu ni kat korang la...

sedihkan lagu nie...hu3 tangkap lentok lak aq...he3

ok la...xde apa yang menarik pun nak kongsi...sedar tak sedar esok dah masuk Ramadhan ke 10 dah...cepat jek...dah habis fasa 1 Ramadhan...

so sejauh mana amalan kita? ehmmm....sama2 lah kita renungkan....semoga Ramadhan kali ini akan memberi seribu rahmat buat kita yer...

sekian.


p/s: Benar kata orang...yang patah tumbuh berganti...tapi yang tumbuh tu tak kan pernah sama dengan yang patah...sebab tu aku rasa sangat rugi kehilangan kamu...: (

0 pengkritk ceritera duniaku:

Popular Posts

Popular Posts since May 2010