Sunday, August 15, 2010

Hati Yang Kau Sakiti




Rossa- Hati Yang Kau Sakiti

jangan pernah katakan bahwa
cintamu hanyalah untukku
karna kini kau telah membaginya

* maafkan jika memang kini
harus kutinggalkan dirimu
karna hatiku selalu kau lukai

** tak ada lagi yang bisa ku lakukan tanpamu
ku hanya bisa mengatakan apa yang ku rasa

reff:
ku menangis membayangkan
betapa kejamnya dirimu atas diriku
kau duakan cinta ini
kau pergi bersamanya

ku menangis melepaskan
kepergian dirimu dari sisi hidupku
harus slalu kau tahu
aku lah hati yang telah kau sakiti

repeat *, **
repeat reff

ku menangis
harus slalu kau tahu
aku lah hati yang telah kau sakiti



Prasasti Jiwa:


aku tak pernah menyukai lagu ini, mungkin sebelum ini lagu ini tidak menyentuh perasaan aku. tapi aku pernah dengar lagu nie...


aku tak pernah menduga yang di saat ini, lagu ini menjadi peneman hati sepi aku...


bukan sedih...tapi kecewa...kecewa dek kerana tiada penjelasan yang jelas untuk aku...dan kau membiarkan aku sendiri mencari jawapan.


jawapan yang kecundang!


itu yang aku rasa tatkala ini...


biarlah luka ini aku tanggung sendiri...kerana mungkin ini selayaknya untuk aku...kerana tidak pernah memberikan yang terbaik seperti yang kau mahu...


andai dia yang terbaik buat kamu...hanya doa kebahagiaan aku sisipkan...semoga bahgia yang kau cari ada bersamanya...


aku pasrah....


kerana aku percaya pada takdir Tuhan...Jodoh pertemuan hanya Dia yang hak untuk menentukan...


teruskanlah bersamanya...


dan biarkan aku terus melalui hari-hari sepiku.







1 pengkritk ceritera duniaku:

Mr Final said...

hei c'mon.. chill out man~... marilah bermunajat dibulan ramadhan yg mulia :)

Popular Posts

Popular Posts since May 2010