Saturday, August 28, 2010

Urusan Aizat Amdan









Prasasti Jiwa:


Akhirnya dapat juga aku download ke semua lagu dalam Album terbaru Aizat- Urusan Aizat Amdan.


komen aku terhadap album terbaru Aizat kali ni kurang menarik jika nak di bandingkan dengan Album pertama iaitu Percubaan Pertama.


tapi Aizat sentiasa menampilkan kualiti lagu yang baik dengan kreativiti beliau yang tersendiri. Vocal beliau dalam Album ni tetap mantap walau apapun. 


dalam Album ini mempunyai 7 buah lagu iaitu:



  1. Years From Now
  2. Mana Oh Mana
  3. Sungai Lui
  4. Senyum
  5. Erti Hari Ini
  6. Susun Silang Kata
  7. Emotions

ok lah...aku tak banyak sangat nak komen Album Aizat nie...tapi aku nak kongsi dengan korang lagu Mana Oh Mana...best jugak... : )









Aizat - Mana Oh Mana


Terjatuh panjatlah semula
Tetapi apa gunanya
Jika tiada akhirnya

Ucaplah seindah indahnya
Tapi kelak akan berubah
Nampak ke arah bahagia
Itu semua di dunia

Aku berhak tuk bermimpi
Mahu kau sertai sekali

Korus
Mana oh mana perginya cinta
Masih kau ingatkah
Saat-saat indah
Mana oh mana perginya rasa
Tuk bermesra dan bicara
Katakanlah mimpi ku kau dan aku
Ubah demi masa

Lama tak ku terbuka
Lelah lidah ku berkata
Apakah ini hakikatnya
Di pengakhiran cerita

Kita berhak tuk bermimpi
Mahu kau sertai sekali

(Ulang korus)

Nyatakan mimpiku
Ubah demi masa





Tahniah Aizat dengan kemunculan Album ke-2 ni....semoga Aizat akan tersu berjaya di dalam bidang seni nie...


dan juga berjaya dalam pelajaran yang Aizat akan tempuhi di UK nanti...semoga terus berjaya dalam bidang pelajaran juga...: )


sekian.



2 pengkritk ceritera duniaku:

Mr Final said...

satu album?? wah belilah yg original.. [huhuhuhuhu ;p]

jumapx said...

a'ah...1 album...xmampu nak bli yg ori...hu3

Popular Posts

Popular Posts since May 2010