Wednesday, August 18, 2010

rindu kat puding caramel awk : )




Prasasti Jiwa:

buka puasa tadi beli sepotong puding caramel seperti gambar di atas....RM1...mmg kat mana2 Bazaar pun harga dia mcm tue...

aku memang suka giler makan benda nie...sedap ke xsedap ke...kuih paling wajib untuk aku di bulan Ramadhan...

mmg xmiss la...

tapi yang tak leh blah...boleh lak terimbau kenangan...ala2 'flash back' mcm kat drama gitue....

dulu kekasih hati aku...eh....gelaran apa ek kita nak panggil skrg...

ok fine...bekas kekasih hati...sebab Dia dah jadi milik orang....( tak pe...nnt aku nak jadi macam 'kakak' aq...Dato' CT...rampas Datuk K dari wife dia...he3) boleh sajo...klu dah jodoh kan....mampu? ha3

time dulu-dulu...time hot2 (dalam BM...hangat2) bercinta dulu...(time nie aq sorok2 jek...xpernah nak kecoh kat org he3)...cik bekas kekasih hati pernah buatkan caramel puding nie kat aq...

sebab Dia tahu aku suka benda alah nie...so Dia pun buatkan kat aku..giler ko....tak pernah ada wanita (selain wanita2 dlm family aku)  buatkan makanan kat aku se special (eja istimewa) itu...

terharu u ols...hahaha

giler ko tak terharu...kekasih hati buatkan kuih kegemaran...sedap lak tue...(serius aku tak tipu) he3

tapi...

skrg dah tak de org nak sudi buatkan aku caramel puding...sbb wanita-wanita dalam family aku tak de sorang pun yang pandai buat caramel tue...(pandai2 je aq memfitnah mereka he3)

korang tau..time tu aku makan sorang2 jek kat bilik...aku bagi kot kat housemet aq sorang...tapi tak semua la aq bagi rasa...sbb aku nak menikmatinya sorang (giler kedekut kan ha3)

yer la..kekasih hati buat...mau tak nya nak makan sorang2...ada aku kesah...huh!

actually...ada je benda yang aku belum tuntut dia masakkan kat aku....tapi nak buat macam mana...kekasih hati sudah di miliki org lain....ehmmm...pasrah je la...(ayat klise dr sorang yg kecewa )

entah la...semakin aku cuba menghapuskan 'jejak' dia dari ingatan aku...semakin dia menghampiri dan mengejar aku...

cuba untuk senyum...namun hati tetap bersedih...

mungkin....perlu mengambil masa agaknya...tak mengapa...nanti akan hilang juga tu jumain..sabar yer...: )

ok la...

hanya tue je aq nak kongsi 4 dis time...

selamat bersahur n berpuasa : )

1.15am



p/s: bila dah kehilangan...baru kita nak hargai...apa kejadahnya...ha3

5 pengkritk ceritera duniaku:

Mr Final said...

mmmmmmmmmmmmmmmmmmm sedap..

smlm mkn... arinih mkn lagik... mmg sdp

ain fathihah said...

huihhh..memang akan teringat si bekas kekasih la sampai bila2 pun

skid soil said...

penulisan seorg hadek2 yg kompius.

maoh said...

hahahaaa....

ak pon bli gak puding ni kat bazar pekan td...

jumapx said...

to mr.final: mmg sedappp...he3

to ain: kan....hu3

to maoh: ya ke..meriah ke bazar pekan???

Popular Posts

Popular Posts since May 2010