Friday, September 3, 2010

Bulan kelihatan besar~




Prasasti Jiwa:

tadi (2.20am) aq on da way balik dari Gambang Point untuk sahur bersama budak Orator setelah selesai latihan debat.

dalam odw balik tue...aku ternampak bulan sabit kelihatan sangat indah dan besar...terkejut jugak bila lihat kebesaran bulan sabit tue...tapi serius cantik...

then junior aku tetiba kata..yang itu adalah salah satu tanda-tanda kecil kiamat...

aku ni yang jahil...terus sentap tak terkata....hu3

kena banyak sembahyang taubat nie...serius...aku sangat tersentap dgn tanda-tanda kecil ini (walaupun dah banyak tanda-tanda yang ada depan mata)...

semoga hati ini akan sentiasa terpaut padaNya...amin


"Di antara tanda-tanda telah dekatnya hari kiamat ialah menggelembung (membesarnya) bulan sabit." - Riwayat Thabrani





3 pengkritk ceritera duniaku:

masturah idrus said...

baru tau....

eiza in the house.. said...

subhanallah..nie sambil baring kat katil asrama leh nampak bulan tu..tp nie nak ujan,dia sembunyikn diri.

jumapx said...

to masturah:
hu3 sama la...sama2 la kt muhasabah diri yer~

to eiza:
hu3 ya ke...xblk raya lg?

Popular Posts

Popular Posts since May 2010