Sunday, September 26, 2010

Dinner PERKASA 2010 : International Culture

gambar ini adalah muka2 bdk2 batch aq...07/11 Civil UMP...


Prasasti Jiwa:


Malam Sabtu yang lepas....Fakulti aku under Persatuan Fakulti Kejuruteraan Awam & Sumber Alam (PERKASA) telah mengadakan Annual Grand Dinner 2010...yang bertemakan International Culture,..

Dinner ni adalah dinner pertama kali & terakhir aku hadiri...sbb sepanjang berada di UMP...aku tak pernah pun menghadiri dinner Perkasa...

di sebabkan dah final year..maka aku pun menggigihkan diri untuk hadir...lagi pun lepas ni dah tak merasa dah  untuk hadir majlis2 macam nie..kalau ada pun dinner syarikat...hu3

seronok jugak malam tu...sbb aku dapat nyanyi lagu Bila Cinta ( Ost filem Lagenda budak setan) secara medley bersama Nizam-I'm Yours dgn Nizam-pengarah program...suara dorang mantap jugak...sgt sedap..: )

tapi time nyanyi lagu Bila Cinta ni aku nervos sikit...sbb aku ada masalah lupa lirik bila nyanyi dgn band live nie...klu minus one aq ok sikit...hu3

then aku dapat nyanyi lagu Selamat Malam dari artis fav aku..Faizal Tahir bersama classmet aku..Hashim...dia pun peminat FT jugak...seronok la sbb dapat nyanyi dgn sepenuh hati time tue...sbb dah dpt mood pentas dah...dah tak nervos time tue...he3

byk jugak komen yg positif lepas aku nyanyi..so ok la...xde la sumbang kan...he3

mengenai perjalanan Dinner malam tu aku malas nak sentuh...yang penting aku puas hati dgn persembahan aku sendiri...ha3 sbb bagi aku...kadang2 apa yg kita rancang kita rasakan dah yg terbaik...namun bila dah jadi hari kejadian...barulah kita tahu...ada yg tak kena di sana sini..lagi pun nak memuaskan hati semua pihak mmg la susah...apa yg ptg..kt semua dpt bersama2 malam tu...

semoga kenangan malam itu akan aku simpan sbg suatu kenangan yg manis : )

sekian.



p/s: semoga kita semua berjaya di alam pekerjaan tahun hadapan...semoga semuanya berjaya menjadi civil engineer yg berjaya yer : )
p/t: nnt aku upload kan video aq nyanyi yer...he3

0 pengkritk ceritera duniaku:

Popular Posts

Popular Posts since May 2010