Sunday, September 5, 2010

ehmmm...sedapnya kuih tat



Prasasti Jiwa:

Semalam aku bantu my mum bt kuih tat...dah lama xmembantu my mum bt kuih...hu3 tu pun sbb xde org yg nak bantu...sbb sumenya kerja kan...adik aku ada la jugak bantu...ganti2 menolong...he3 biasalah...laki ni mls skit nak bantu mak kat dapur...

sebelum ni mak aku buat biasa jek..tp kali ni sedap ooo...mungkin sebab aku bantu kot...tue yg leh jadi sedap....(padahal aku letak inti tat tu dgn gulung2 jek he3)

kepada sape yg nak rasa..leh mai rumah beraya...aku raya kat puchong jek...xbalik sabah pun...mungkin bila aku dah kerja nnt...aku akan beraya di Tawau jugak...tak pe...sabar2...masanya pasti akan tiba jua...amin

tadi pagi lak bantu my mum buat kuih cornflakes...ala yg cornflakes di campur dgn madu tue...tue pun sedap gak..boleh tahan la...cuma cornflakes dia melekat kat mangkuk kertas tue...he3

mak aku ni mmg gigih bt kuih raya...mmg byk la klu mmg dia rajin nak buat...tapi tahun ni kuih2 raya dia sedap2 pulak,...(bukan tiap2 tahun sedap ke?? he3) eh...kuih batang buruk mak aku tahun ni tak berapa kena..mcm ada kurang jek rasanya....hu3 padahal itulah 1 of my fav kuih raya...

ok la..

tue je kot nak kongsi bersama...: )

sekian.



p/s: kuih raya apa yg korang paling suka makan bila raya??

2 pengkritk ceritera duniaku:

apik pehe said...

apik suka makan kuih almod london bah..
lagi same itu biskut cornflakes bah..
hehe

maoh said...

bkn ko ke slalu gigih kat dapur bagai... oohh,,, tapi betol gak ayt ko tu... hehehee:e

Popular Posts

Popular Posts since May 2010