Friday, September 24, 2010

TanpaMu



Datuk Siti Nurhaliza & Kris Dayanti - TanpaMu

biasanya aku lelap tidur
trbangun tuk fikirkan dirimu
mengenangmu
yg kini telah jauh

biasanya aku tnang tidur
terulai ku teringatkan dirimu
mencintamu
namun ku telah jauh
c/o
ku cubamelupkan dirimu
mengingatmu hancurkan hatiku

dahulu seia sekata
namun kini
semua telah berlalu

sayang
ku ingatkan dirimu
bahw ku tak bisa hidup tanpamu



Prasasti Jiwa:


lagu di atas adalah lagu dari Album duet CT & KD....

lagu nie bagi aku sgt unik & menarik...mungkin juga lagu ini tidak di gemari kerana muziknya yang berbeza dari yg lain...di tambah dgn lenggok2 nyanyi kedua2 Diva ini...pastinya ada yang suka...dan mungkin juga ada yang tak suka...

tapi bagi aku..lagu ini sgt berkualiti...tahniah buat Charlie dr kumpulan ST12 yang telah berjaya membuat lagu ini dgn baik : )

dan bila aku post lagu kat blog aku...sudah tentu ada kaitan dgn perasaan aku...yer la...sejak single mingle ni mmg bila dgr lagu2 mcm ni..terus layan perasaan...hahaha (padahal time xsingle pun ttp jugak layan lagu2 mcm nie he3)

semalam...

buat pertama kalinya aku bertemu dgn bekas kekasih hati pengarang jantung aku...setelah tiada ikatan secara rasminya...

sbb hari tu dia ada pinjam pendrive aku...so semalam br ada masa nak jumpa...

terubat juga la rindu time tue...tapi kan..Dia nampak lain sgt...makin cantik...yg penting mata Dia tetap sama seperti dulu...tetap mempersonakan aku : )

time tue rasa nak peluk dan merayu minta maaf atas semuanya...dan minta Dia kembali dgn aku semula....hahaha tapi giler ko nak buat mcm tue??? dah la time tu Dia dengan member Dia...aku nie kalau ada member Dia aku segan sikit..aku tak tahu nape...hu3

tapi time tu aku waras lagi...aku berlagak mcm biasa jek...mcm tak de apa2 yg berlaku pun...tapi dalam hati..giler rindu wei...he3

tue la sape suru..dulu tak jaga dgn baik...kan dah melepas mcm tue jek...nak bt mcm mana...dah tak de jodoh...hu3 pasrah je la...sekadar teman tapi mesra pun ok pe...sbb cinta tak semestinya memiliki kan ( ok ayat nie menyedapkan hati sajor) hu3

dah la...makin aku fikir...makin merana jiwa ini...ha3

hidup kena di teruskan... : )

sekian.





p/s: malam ni aku ada Dinner Fakulti...dah tahun akhir ni baru nak pergi...malam ni jugak aq kn bt Show...Nyanyi lagu Selamat Malam, Pergi (duet dgn member) & juga Bila Cinta ( Ost Lagenda Budak Setan) (akustik)

1 pengkritk ceritera duniaku:

chentaMAYA said...

kau nynyi? wahhhhh. gile ah! nnti bg aq dgr kau nynyi ye!

Popular Posts

Popular Posts since May 2010