Saturday, October 2, 2010

8# Prasasti Jiwa

Kalau dulu...
Kata-kata sayangnya hanya untukku aku
Kata-kata rindunya hanya untukku aku

tapi kini semuanya sudah berubah
Kata-kata itu bukan milikku lagi

tak pernah aku duga
yang kini aku dan kamu
tidak searah
punya  haluan yang berbeza

semacam tak percaya
tapi itulah hakikatnya kini

sukar untuk menerima
namun aku akurkan saja.
kerana Tuhan lebih mengerti
akan kenyataan ini.

4 pengkritk ceritera duniaku:

Oong-ong said...

huhuhu..jiwang touching..

jumapx said...

hahaha...layan perasaan...he3

LUMUT said...

lately saya selalu teringat kisah suka duka 7 tahun itu..

dan hari ini saya baca ini dari kamu.
sebak..
melimpah airmata saya.

nice writing.

jumapx said...

to cik LUMUT:
hu3 sorry klu ia bt kamu berduka...
mungkin kita senasib....hahaha

Popular Posts

Popular Posts since May 2010