Saturday, October 9, 2010

aku atau dia...





Kau Tanamkan
Cinta dalam hatiku
Dah berbunga hidupku
Bersamamu aku setia

Tapi kini
Kau telah tajamkan duri
Menduakan cintaku
Yang telah lama ini
Ku cuba
Untuk bertahan
Tapi perih hati ini

Chorus
Pilih aku atau dia
Tinggalkan ku bila kau ingin bersamanya
Pilih aku atau dia
Tinggalkan ku bila kau ingin bersamanya

Ulang Chorus

Kan ku tetap kan setia padamu
Jika kau mampu tinggalkan dirinya
Kan ku tetap kan setia padamu
Jika kau mampu tinggalkan dirinya



Prasasti Jiwa:

lagu ni adalah lagu single terbaru Nubhan...kali ini dia tampil dengan lagu yang sedikit rancak...ok lah...aku pun dah mula suka dgr lagu nie...

lagu ni ala2 untuk org2 yg pasrah la...dan kalau dgr pun mcm lagu2 6th sense sikit...aku pun tak tahu sape komposer dia....malas nak mengulas lebih...korang dgr dan layan sendiri la lagu nie yer...

sekian.


1 pengkritk ceritera duniaku:

Wyna Nubies said...

komposernya 61xth sense ;)

Popular Posts

Popular Posts since May 2010