Thursday, October 21, 2010

Ku Berjanji Karna Cinta




Anuar Zain - Ku Berjanji Kerna Cinta




Kumenunggu getar hatiku
Anganku hanya untukmu
‘Tuk bersama selamanya
Kita berdua
Kau slalu mengisi hariku
Dengan canda dan tawamu
Kurasakan bahagiaku
Untukmu selalu

reff:
Kuberjanji karna cinta
Kuberharap karna kasihmu
Selamanya dan tak akan pernah berpisah
Sampaikan nanti
Kau selalu mengisi hariku
Dengan canda dan tawamu
Kurasakan bahagiaku
Untukmu selalu

Kuberjanji karna cinta
Kuberharap karna kasihmu
Selamanya dan tak akan pernah berpisah
Sampaikan nanti

bridge:
Meraihmu…menggapaimu
(Kuberjanji karna cintaku)
Karna cinta
(Kuberharap karna kasihmu)
Karna kasih
Kuberjanji karna cintaku
Kuberharap karna kasihmu
Selamanya dan tak akan pernah berpisah
Sampaikan nanti
Pernah berpisah

Lagu/Lirik : Nico Ajie Bandy
Vokal : Anuar Zain



Prasasti Jiwa:

Finally...dapat juga dengar lagu terbaru Anuar Zain...lama juga menanti...mmg vocal dia mantap lah dalam lagu nie...sgt mendayu2...boleh tidur di buatnya...he3

so...korang layan la lagu nie k...best!!!

tak sabar pulak nak tunggu Album Full Anuar Zain keluar...mesti menarik...yer la...semua tahu yang Anuar Zain adalah antara artis paling cerewet dalam memilih material untul Album baru beliau....

sampai ke Indonesia cari lagu...bukannya tak de komposer yang bagus di Malaysia...namun kata Anuar Zain...tak ramai yang sudi nak beri lagu yang berkualiti....

susah juga kalau dah jadi Diva nie kan...

ehmmm...apa2 pun semoga Anuar Zain berjaya menghasilkan Album yang berkualti yer...: )

Good Luck Anuar Zain...




p/s: mood tgh bersedih hu3

0 pengkritk ceritera duniaku:

Popular Posts

Popular Posts since May 2010