Friday, February 4, 2011

Maher Zain - Insya'allah versi Malay





Andainya..
Kau rasa tak berupaya
Hidup sendirian tiada pembela
Segalanya suram,bagai malam yang gelap
tiada bantuan,tiada tujuan

Janganlah berputus asa..
Kerana Allah bersamamu..

[chorus]

InsyaAllah... InsyaAllah...
InsyaAllah... Ada Jalannya...

Andainya..
Kesalmu berulang lagi
Bagai tiada ruang untuk kembali
Tika keliru atas kesilapan lalu
Membelenggu hati dan fikiranmu

Janganlah berputus asa...
Kerana Allah bersamamu...

[chorus]

Kembalilah....
Kepada yang esa
Yakin padanya,panjatkanlah doa..
OOoo~ Ya Allah...
Pimpinlah daku dari tersasar
Tunjukkan daku ke jalan yang benar..
Jalan yang benar...Jalan yang benar..
Jalan yang benar...

[chorus]






Prasasti Jiwa:


tengah layan FB...tetiba tengok link lagu Insyallah versi Melayu..aku apa lagi..terus la dengar...nice jugak bila dengar version melayu ni...


tapi memang patut pun Maher Zain nyanyi dalam versi melayu...sebab aku rasa Malaysia memang salah satu tempat peminat Maher Zain yang paling ramai...sana sini orang dengar lagu ni...


semoga dengan versi melayu ni..kita lebih menghayati lirik lagu Insya'allah ni...: )


selamat mendengar...








p/s: orang lain dah lama dengar versi melayu ni..aku je yg br dpt dgr...he3

1 pengkritk ceritera duniaku:

saye kerink said...

heeeee tak best la dalam malay version. i prefer english version..

Popular Posts

Popular Posts since May 2010