Monday, February 28, 2011

Nur Kasih [OST Nur Kasih The Movie]




Lirik Lagu Yassin & Tiz Zaqyah – Nur Kasih [OST Nur Kasih The Movie]
Tiz Zaqyah
Lewat ini ku rasakan
Kasih kian ku dambakan
Resah hati yang ku pendam
Pada takdir dan harapan
Detik waktu dan suratan
Siapa tahu ketentuan
Ku mencari cahayanya
Dalam bayang kegelapan
Tiz Zaqyah/Yassin
Nur kasih
Nur kasih
Nasib hidup dan pilihan
Lain hukum setiap insan
Mengharapkan perjalanan
Dalam maya kesamaran
Nur kasih
Nur kasih
Aku kembali kerana masih
Mencari yang hakiki
Sinar pasti
Janji suci yang abadi
Nur kasih
Nur kasih
Ya nur kasih
Aku kembali kerana
Masih mencari yang hakiki
Sinar pasti
Janji suci yang abadi
Nur kasih
Nur kasih
Nur nur kasih
Nur nur kasih

Prasasti Jiwa:
Filem ni keluar 19 Mei 2011...rasa tak sabar nak menunggu tarikh tersebut untuk menonton kesudahan cerita NurKasih yang menjadi kegilaan rakyat Malaysia...
tapi OST utk filem ni di nyanyikan bersama oleh Yassin dan Tiz sendiri...cubaan yang baik oleh Tiz kerana berani untuk menyumbangkan suara...walaupun ada kekurangan...tapi ok la..xde guna suaru 'mechine' pun...kan...: )
kalau tgk pada video klip ni...korg mesti dah boleh teka kesudahan cerita Nur Kasih The Movie...pasti ending yang meruntun jiwa...


arghhh...tak sabarnya nak tgk...hu3


dah berapa kali aku ulang dan ulang...ha3

p/s: tapi lagi bagus klu Remy Ishak yg nyanyi or Yassin sorg je yg nyanyi...mungkin nak bt kelainan tu yg Tiz nyanyi lagu ni...

1 pengkritk ceritera duniaku:

Raja Azrul said...

rasanya lebih baik cari penyanyi yang boleh menyanyi mcm heliza ke, ataupun Bienda..

tapi overall bolehlah..tapi rasanya sedap versi Yasin dulu gak kot..

Popular Posts

Popular Posts since May 2010