Thursday, March 10, 2011

Heliza - Cuma Aku




Aku suka kamu, aku cinta kamu
Aku sayang kamu tapi kamu tak suka aku
Aku kenang kamu, aku bayangkan dirimu
Aku rindu kamu tapi kamu tak rindu aku

Mana ada cinta, jika tiada rindu
Mana ada kasih, jika tiada sayang
Apa kata kamu, mahu undur atau maju
Mungkin cuma aku tapi kamu belum tahu

Untuk apa cinta jika tidak sudi
Untuk apa kasih jika tak memberi

Aku suka kamu, aku cinta kamu
Aku sayang kamu tapi kamu tak suka aku
Mana ada cinta, jika tiada rindu
Mana ada kasih, jika tiada sayang

Untuk apa cinta, jika tidak sudi
Untuk apa kasih, jika tak memberi

Mana ada cinta, jika tiada rindu
Mana ada kasih jika tiada sayang

Untuk apa cinta, jika tidak sudi
Untuk apa kasih, jika tak memberi
Mana ada cinta, jika tiada rindu
Mana ada kasih, jika tiada sayang




Prasasti Jiwa:


lagu ni comel sgt...lagi2 bila Heliza bt VC macam dalam video tue...mmg comel je tgk..tapi gedik pun ada gak...he3


ehmmm...tetiba rindu nak bercinta lak...ha3 xboleh blah...tak pe...cinta akan dtg juga tanpa di cari...dis year kena tumpu pada kerjaya dulu...bila dah stabil n senang mesti ramai yang datang punya...


skrg ni pun ada je yang nak...tapi hati belum terbuka lagi...sebab Dia si bekas kekasih hati masih menghantui diri..aku pun tak faham..sampai sekrang Dia masih ada dalam minda dan  hati...


dah tak tahu nak buang dan padam macam mana...sebab rasa sayang dan cinta masih ada...dan aku masih percaya yang Dia pun macam tu jugak...kalau tak percaya tanyalah Dia...he3 confident je aku kan...padahal Dia dah bahagia dgn kekasih hatinya skrg...


aku je yang macam bodoh masih mengharap, sedangkan aku yang minta supaya Dia tak hubungi aku lagi...hu3 rindunyalah nak bermanja2 dgn awk...


nak bt mcm mn kan...kita hanya mampu merancang..Tuhan yang menentukan...


ok la...malas nak cerita pasal hati...tambah sedih ada la...ha3


enjoy dis song...



0 pengkritk ceritera duniaku:

Popular Posts

Popular Posts since May 2010