Sunday, May 8, 2011

Beribu Sesalan (Music video)



Shila,Ning & Jac - Beribu Sesalan


Ku susuri malam ini
Yang tidak berbintang sunyi sepi
Juga rembulan dah menghilang
Dalam kelam ku sendiri

Ku mencari hembus bayu
Yang selalu berbisik madah rindu
Kini membisu dalam sayu
Tidak ku temu suaramu
Kekasihku di jalanan yang berliku
Di saat ku perlukanmu
Tertutup jua segalanya terhadapmu
Di sini ku tersedu-sedu
Setelah cinta pergi
Ku mengusung duka ini diiringi
Kisah janji dimungkiri lagi
Kekasihku di jalanan yang berliku
Di saat ku perlukanmu
Tertutup jua segalanya terhadapmu
Di sini ku tersedu-sedu
Setelah cinta pergi
Ku mengusung duka ini
Diiringi
Kisah janji
Dimungkiri
Dimungkiri
Sia-sia ku
Mencintaimu
Setia padamu
Percayakanmu
Sebak dadaku
Retak hatiku
Luka jiwaku
Dihiris pilu
Sia-siaku
Mencintaimu
Setia padamu
Percayakanmu
Sebak dadaku
Retak hatiku
Luka jiwaku
Dihiris pilu
Beribu sesalanku

Prasasti Jiwa:
tadi tengok AF9...then ada artis jemputan bt persembahan...tak sangka pulak 3 Suara iaitu Jac,Ning & Shila di jemput untuk nyanyi. Then lagu pulak lagu Beribu Sesalan...
dah la faveret aq lagu ni dalam album 3 Suara...memang best giler vocal 3 org nie...Shila dah makin mantap...Jac tak payah cakap la...mmg superb...sgt best mereka nyanyi...
bagi aku..kolobrasi macam ni tak merugikan siapa2 pun..malahan masing2 dapat keuntungan : ) sepatutnya artis2 di malaysia buat banyak2 macam ni...sebab kita sedia maklum industri seni suara kita ni tak besar sgt pun...apa salahnya saling bantu membantu kan...
lagu ciptaan Kevin Chin dan Tinta ini pastinya akan menyentuh tiap jiwa yang mendengar kerana bagi aku Lirik dan Melodinya sangat kuat dan bersatu...apatah lagi vocal 3 suara ini yang cukup2 mantap 
harap-harap lagu ni dapat masuk AJL26...pasti persembahan AJL26 dapat vocal terbaik he3
dan seperti biasa lagu ini sangat dekat dengan aku... : (

0 pengkritk ceritera duniaku:

Popular Posts

Popular Posts since May 2010