Tuesday, July 26, 2011

Merpati Putih ost Drama Tahajjud Cinta

<iframe width="640" height="510" src="http://www.youtube.com/embed/OU6N2Goa5Gc" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Prasasti Jiwa:

lagu ini adalah ost utk Drama Tahajjud Cinta di slot Zehra TV3. Drama arahan Eirma Fatima ini sudah mula mendapat tempat di hati penonton drama melayu. Apatah lagi drama ini cuba mengangkat nilai keagamaan dan perjuangan yang murni.

dan,sedikit hairan bila ada suara2 sumbang yg mahukan drama ini tidak di tayangkan kerana tidak sesuai di tonton serta bertentangan dengan ajaran agama islam.

macam2lah orang sekarang ni, cerita tak habis lagi tapi dah nak boikot. tak faham. kita nilai dahulu. baru masuk episode 2 dah kecoh. relaks. kalau betul pun menyimpang, pihak yang berwajib mesti dah buat pemantauan terlebih awal.

bagi aku pula, semuanya terpulang pada diri kita untuk mengikut ataupun tidak, apa yang penting aku seronok tengok drama seperti ini apatah lagi lagu ost dia penuh misteri he3

layan...

*versi nyanyian Astrid.

0 pengkritk ceritera duniaku:

Popular Posts

Popular Posts since May 2010