Thursday, October 20, 2011

Jetta GLI





Prasasti Jiwa:

Aku bukanlah peminat kereta sangat, tapi sejak Volkswagen ni muncul dalam 'pandangan' aku tetiba je aku minat design-design VW ni,..

Cool
Style
Smart
Simple but Nice~

seriusly aku cakap, aku jatuh cinta dengan kereta-kereta buatan VW ni...sangat menarik perhatian aku..dan untuk tahun 2012 ni VW akan mengeluarkan salah 1 kereta terbaru mereka iaitu VW JETTA GLI...

simple tapi menarik.

kalau dapat kereta Jetta ni pun aku dah cukup puas hati meskipun tak dapat VW Scoricco he3 tak silap aku harga dia dekat pasaran Malaysia nanti lebih kurang RM140k!

ehmmm...agaknya 5 tahun mendatang belum tentu boleh beli kereta ni. Ni yg semangat nak berkerja keras ni untuk kumpul duit. Tapi jadi engineer pun belum tentu dapat beli kereta ni dalam 5 tahun terdekat. kalau kerja dengan Petronas or Shell yang starting gaji rm4k ok la jugak.

xpe, akan aku pastikan 1 hari aku akan beli salah satu kereta VW ni...mmg mengidam betul... : )

sekian, tu je nk kongsi..

0 pengkritk ceritera duniaku:

Popular Posts

Popular Posts since May 2010