Wednesday, October 19, 2011

Patah Seribu





Tajuk Lirik Lagu: Patah Seribu
Artis: Shila Amzah
Walau kau tiada di sini
Ku tetap ingat semua pesanmu
Ku hidup seolah-olah kau masih ada
Bisikan kata kepadaku
Bilakah kau akan utuskan surat buatku
Aku terus menunggu tibanya kata cintamu
oh.. patah seribu hatiku
Bila mengenangkan segala yang kita bina bersama
Haruskah ku lupa kerna engkau telah pergi
Biar pergimu tanpa relamu
Namun hatiku tetap rasa
Kejamnya kau meninggalkanku dengan nota-nota
Cinta buat kita berdua bila kan ku bisa menerima ketiadaanmu
Kan ku bakar semua hapuskan semua kenangan
Patah seribu hatiku
Bila mengenangkan segala yang kita bina bersama
Haruskah ku lupa kerna engkau telah pergi
Sayangku mohon padamu
Segera tinggalkanku
Pergilah kau ke tempat yang kau tuju
Pasti ada hikmah buatmu dan juga buat diriku
Pergilah…

Prasasti Jiwa:
Bangun pagi buka radio Hotfm then terdengar lagu ni, mmg dah pernah dengar tapi belum menyengat jiwa lagi, tapi pagi ni aq dgr terus masuk jiwa.
Gilerrr kenapa aku lambat menghayati lagu ni....mmg sedih gilerrr...hu3 
terasa nak nyanyi sama2 je dgn Shila Hamzah...congratz utk Shila sbb dapat compose lagu ni mmg best!
Semoga Shila terus maju k....teringat time Shila kecik2 lagi tgk dia nyanyi dekat Anugerah Era...time tu pun aku kecik jugak he3
Good Luck Shila!

p/s: suka tgk shila dekat Youtube nyanyi lagu2 org lain...sbb dia nampak cute n sweet he3

0 pengkritk ceritera duniaku:

Popular Posts

Popular Posts since May 2010