Thursday, October 27, 2011

Pendam



Pendam -Shahir

Aku yang mengejar bayang cinta
Kian terbiar
Terpendam kata
Tak terungkap selamanya

Pedihnya hanya aku yang merasa
Mahu memilikinya
Aku hanya hamba cinta

Bisik hatiku lepaskan dirinya
Sungguh aku tak bisa
Biarlah ku sendiri
Tanpa kasih di hati

Aku tak mampu pertahankan lagi
Cinta yang menyakiti
Biarlah aku pergi
Tiada hampa di hati

Pedihnya hanya aku yang merasa
Mahu memilikinya
Aku hanya hamba cinta

Bisik hatiku lepaskan dirinya
Sungguh aku tak bisa
Biarlah ku sendiri
Tanpa kasih di hati

Aku tak mampu pertahankan lagi
Cinta yang menyakiti
Biarlah aku pergi
Tiada hampa di hati
Aku yang mengejar bayang cinta




Prasasti Jiwa:

Ini adalah single terbaru daripada Shahir setelah beliau lama berehat dan juga gosip-gosip yang tidak elok tentang beliau selain khabar angin yang mengatakan Shahir mungkin akan bersara dalam arena seni selepas ini.

Nampaknya gosip tersebut mungkin ter'batal' kerana kehadiran single terbaru dan juga music video yang telah pun di tayangkan secara rasmi oleh Astro pada bulan ini.

Lagu yang 'Pendam' ini jika di amati dan dengari lebih kurang dengan lagu 'Luar Biasa' tapi bagi aku kedua-duanya punya kekuatan masing-masing.

apa yang pasti, Shahir sudah kembali ke industri seni. Harap-harap Shahir sudah cukup sihat setelah kemalangan jatuh yang menimpa beliau sebelum ini. Bagi aku Shahir punya potensi untuk maju dalam industri seni sama seperti alumni-alumni AF yang lain seperti Stacy dan juga Hafiz.

Liahat saja lagu-lagu yang di berikan kepada Shahir, memang sesuai dengan suara Shahir sebab itulah untuk 2 tahun berturut2 Shahir berjaya melayakkan diri ke peringkat semi final AJL 25 n 26.


ok la, dengarkan lagu PENDAM ini yang bagi aku penuh misteri juga ; )



'...Bisik hatiku lepaskan dirinya
Sungguh aku tak bisa
Biarlah ku sendiri
Tanpa kasih di hati..'


1 pengkritk ceritera duniaku:

DeWi said...

sdeh lagu nya....

Popular Posts

Popular Posts since May 2010