Sunday, January 1, 2012

Selamat Tahun Baru 2012





Welcome to 2012!!! Bye-bye to 2011~

Kalau nak senaraikan Azam dan Impian aku rasa memang ber'guni' jugaklah benda yang aku nak untuk Tahun 2012 ni.

Tapi yang lebih utama ialah di berikan rahmat kesihatan dan rezeki supaya dapat meneruskan hidup mengumpul bekalan untuk di akhirat sana.

ya...semoga setiap dari kita di beri keberkatan hidup dan sentiasa mendapat rahmat daripadaNya...

sesungguhnya 2011 meninggalkan satu kenangan yang pahit buat aku sekeluarga menerima kehilangan Ayah tercinta. Mungkin sudah takdirnya dan Tuhan lebih menyayanginya...Semoga beliau di tempat dalam kalangan orang2 yang beriman...Amin

walauapapun yang berlaku, hidup ini perlu di teruskan kerana 1 perkara yang perlu kita percaya dan yakin 'Hidup ini hanya Sementara'

yang Kekal hanyalah di alam sana.

"...Ya Allah, letakkan lah aku antara golongan2 yang Untung di sisiMu, dan hindari aku dari golongan2 yang Rugi!"

Amin

1 pengkritk ceritera duniaku:

Raja Azrul said...

selamat tahun baru 2012...selamat bekerja...jangan lupa bayar duit alumni...hahaha!!

Popular Posts

Popular Posts since May 2010