Thursday, August 9, 2012

Lepaskan



Wanna - Lepaskan

Ku jadi tidak tentu arah, 
entah apa yang ku kuatiri
sejak terjadi cerita itu. cerita itu
makan minum ku dah tak terjaga, 
asyik memikirkan tntang kamu
mungkinkah benar mengapa ku tidak menyedari,
lepaskanlah lepaskan semua, 
tiada makna jika bersama,
dalam hidupku oh setiap hari,
yang kita pasti ada masalah,
lepaskanlah lepaskan semua, 
tiada makna jika bersama,
dalam hidupku oh setiap hari yang kita pasti ada masalah,
dengannya...
Ku jadi tidak tentu arah, 
entah apa yang ku kuatiri
sejak terjadi cerita itu. cerita itu

lepaskanlah lepaskan semua, 
tiada makna jika bersama, 
dalam hidupku oh setiap hari,
yang kita pasti ada masalah,
lepasknlah lepaskan semua, 
tiada makna jika bersama,
dalam hidupku oh setiap hari yang kita pasti ada masalah,
dengannya...


Prasasti Jiwa:

Pertama kali dengar lagu ini, aku sangkakan lagu baru Yuna, entah macam unik je lagu ni. Masa tu, tengah dengar hotfm, apalagi terus buka lama web nak tahu lagu apa?

Nasib baik dapat tahu lagu siapa, tapi yang malangnya cari kat alam maya memang tak jumpa lagi lagu ni. mungkin tiada orang lagi yang nak muat naik.

dan selepas beberapa hari baru ada orang muat naik lagu ni. yeahhh~

aku memang dari dulu lagi ikut lagu-lagu wanna ni. dia antara artis yang berbakat juga tapi sayang macam tak banyak promosi. sedangkan lagu-lagu wanna bagus-bagus juga.

tapi lagu ni memang sedap. tapi lirik lagu ini agak sedih jugak la. hu3

selamat mendengar~

0 pengkritk ceritera duniaku:

Popular Posts

Popular Posts since May 2010