Saturday, February 16, 2013

Tapi Itu Dulu




Amy Mastura - Tapi Itu Dulu


Ya dulu aku katakan cinta
Ya dulu aku katakan sayang
Ya dulu aku katakan rindu
Padamu Selalu Hanya padamu
Ya dulu aku rajin merayu
Ya dulu tak berhenti berjanji
Ya dulu aku tak pernah ingkar
Untukmu selalu hanya untukmu
Lalu kini kau datang
Hatimu galau bimbang
Meminta ku mengulang perasaan
Sayang itu dulu
Dulu saatku tertarik padamu
Kini kamu tak seperti yang dulu
Dulu hanya kau getarkan hatiku
Tapi itu dulu
Saat aku kejar kejar dirimu
Bermimpi kau bisa jadi denganku
Sayang dulu kau acuhkan cintaku
Sayang itu dulu

Prasasti Jiwa:
Ya, ini adalah single terbaru daripada artis lama muka muda iaitu Amy Mastura. Dulu semasa sekolah rendah memang minat sangat dengan kak Amy ni. Lakonan dan nyanyian memang akan aku tengok dan dengar.
Kalau bukan lagu catchy bukan Amy Mastura la namanya, sebab Amy Mastura memang sangat sesuai dan menjadi 'trademark' buat Kak Amy.
Amy Mastura mengeluarkan single terbaru ini bersempena dengan Album kompilasi beliau yang berada di pasaran sekarang. Album tersebut memuatkan lagu-lagu popular semasa zaman kegemilangan Amy Mastura. Memang mengimbau kenangan bila dengar lagu-lagu kak Amy ni. : )
Semoga, single terbaru ini mampu mengubat rindu kepada semua peminat setia Amy Mastura. Jangan lupa untuk mengundi dan meminta lagu ini di stesen radio-radio yang ada.
Buat kak Amy Mastura, teruskan mewarnai Industri Hiburan tempatan. Moga terus berjaya dalam bidang yang di ceburi. Amin

0 pengkritk ceritera duniaku:

Popular Posts

Popular Posts since May 2010