Monday, February 3, 2014

Lagu Baru : Najwa Latiff - Hilang





Prasasti Jiwa:

Artis Youtube paling popular dan juga boleh di kategorikan sebagai Artis Muda Paling Kaya di Malaysia iaitu Najwa Latiff telahpun mengeluarkan single lagu terbaru beliau bertajuk Hilang.

Muzik video lagu Hilang ini sudah boleh di tonton dia Youtube seperti MV di atas yang telah di upload oleh NAR Records dan juga akaun youtube Najwa sendiri.

Satu pembaharuan yang cuba di bawakan oleh Najwa dalam lagu terbaru beliau yang mana muziknya sedikit berbeza dengan lagu-lagu beliau sebelum ini. Sejujurnya, penampilan vokal Najwa dalam lagu ini nampak sedikit matang dan lebih bagus dari lagu sebelum ini.

Satu pencapaian yang bagus!

Lirik Hilang - Najwa Latiff

Aku hilang diriku
Sementara mengejar kamu
Aku hilang nyawaku
Kerna ku mahu cintamu
Dan aku hilang
Hilang
Dari cintamu
Dari hidupmu
Dari segala-galanya
Milikmu oh milikmu
Aku ingin kau tahu
Dan sedar kewujudanku
Aku inginkan kamu
Lebih dari yang kau tahu
Dan aku hilang
Hilang
Dari cintamu
Dari hidupmu
Dari segala-galanya
Milikmu oh milikmu
Dan mungkin kau takkan pernah sedari aku
Dan mungkin kau takkan sedar kewujudanku
Tapi ku ingin kau tahu
Ku akan mencintaimu
Dan aku hilang
Hilang
Dari cintamu
Dari hidupmu
Dari segala-galanya
Milikmu oh milikmu
kredit lirik to LirikLagu.Biz

0 pengkritk ceritera duniaku:

Popular Posts

Popular Posts since May 2010